Naponta ennyi kávét szabad fogyasztani

Imádod a reggeli kávé illatát, és délután is szívesen iszogatsz egy jó lattét?

 

Sokáig vitáztak a kávé imádók és ellenzők, vajon szabad-e rendszeresen kávézni. Az már kiderült, hogy a kávé kifejezetten jó hatással van a szervezetre, de vajon mennyi az annyi?

Mindenkinek a saját állapotától függ, hány bögrét fogyaszthat el a közkedvelt italból. Tejes kávéból bárki ihat napi egyet, a magas vérnyomással küzdők is. Aki fizikai munkát végez, vagy sokat sportol, akár napi 3-4 kávét is fogyaszthat, és akiknek nem bántja a gyomrát a kávé, szintén bevihetnek 400 miligram koffeint, azaz 3-4 adagot.

A refluxban szenvedők, illetve azok, akiknek szorongásos zavarai vannak, jobb, ha teljesen abbahagyják a kávézást, amíg ezek a betegségek javulnak, vagy ha nagyon kívánják, legfeljebb napi egy gyenge tejes (vagy alternatív tejes) kávét igyanak.

Alvás előtt hat órával mindenképp felejtsd el a kávézást! Akármilyen jó alvó vagy, a koffein miatt nem tudsz pihentetően aludni, márpedig a pihenés nagyon fontos.

Ha teheted, édesítés nélkül kávézz, hiszen a tej és a cukrok rengeteg extra kalóriát tartalmaznak.

Tartalomhoz tartozó címkék: blog
Kiszállítás 6000Ft fölött
/* */