Szállítási információk

Szállítási információk

Ügyfélszolgálat

Ha kérdése lenne, vagy további tájékoztatásra van szüksége, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat az info@szappanmanufaktura.hu e-mail címen vagy hívjon minket a következő telefonszámon: 00 36 30-287-0000.

 

Regisztráció

Az oldalak böngészéséhez nem szükséges regisztrálnia magát, de ha rendelést kíván leadni, előzőleg - egyszeri alkalommal - a regisztráció kitöltése szükséges. A regisztrációval a Vevő egyidejűleg elismeri azt is, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeinket ismeri és magára nézve azt kötelezőnek tekinti és elfogadja. A Felek között elektronikus úton létrejött szerződés ráutaló magatartás formájában jognyilatkozatnak és távollévő felek közötti szerződésnek minősül. A szerződés dokumentumai a Vevő vételi ajánlata (rendelés) és a Szolgáltató visszaigazolása. A hibás, vagy hiányos adatokkal való regisztrációt minden esetben érvénytelennek tekintjük.

 

Árak

Oldalainkon található termékek árai minden esetben bruttó árak, melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót és csak a csomagküldésben (online rendelés esetén) érvényesek.

 

A rendelés menete

A szállítás módjai

 

  1. A kiválasztott terméket a „Kosárba” gombra kattintva teheti a kosárba. A kosár gombra kattintás után a kiválasztott cikk automatikusan bekerül a "Kosárba". A jobb felső sarokban található "Kosár tartalma" oldalon a darabszám megadásával a rendelés véglegesítéséig módosítható a mennyiség. A termékek közötti böngészés során minden esetben eltárolódnak a további kosárba tett termékek.
     
  2. A teljes megrendelés összeállítása után a "Kosár" oldalon ki kell választani a kívánt szállítási módot. A Zelka Szappanmanufaktúra által vállalt szállítási módok:

    GLS CsomagPont

    A GLS CsomagPont egy olyan alternatív futárszolgálat, mely csomagszállítást vállal az ország egész területén megtalálható, több mint 550 GLS CsomagPont valamelyikében, ahol Ön személyesen is átveheti a webshopunkban megrendelt termékeket. (További részletek a GLS CsomagPontos szállításról)
    A GLS CsomagPont történő átvétel esetén a szállítási díj 6 000 Ft rendelési összegig 850 Ft.
    6 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás: 0 Ft


     
  3. GLS futár utánvéttel

    A megrendelt termékek szállítását gyorsfutárral,utánvéttel is kérheti. Ebben az esetben a szállítást a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. végzi, a regisztrációkor megadott szállítási címre. Ha ettől eltérő címre kéri a szállítást, kérjük jelezze a Megjegyzés rovatban, a rendelés feladásakor. (Külföldről történő megrendelés esetén a szállítási díjra mindig egyedi ajánlatot adunk
    A futárral történő kiszállítás díja Magyarország területén 6 000 Ft vásárlási összegig: 990 Ft
    6 000 Ft feletti rendelés esetén: 0 Ft

     
  4. Személyes átvétel

    A megrendelt termékeket átveheti irodánkban kollégánkkal előzetesen egyeztetett időpontban a Helia-D Kft. 1036 Budapest, Bécsi út 85. I. emelet címen. Hétköznapokon 9-16 óra között. Személyes átvétel esetén a fizetés kizárólag készpénzzel történhet. Bankkártyát jelenleg nem áll módunkban elfogadni

    A személyes átvétel díja: 0 Ft

     
  5. A Szállítási lehetőség kiválasztása után a "Rendben" gombra klikkelve következő összefoglaló táblázatban láthatja a megrendelt tételek nevét, darabszámát és forint ellenértékét, a szállítás díját és a teljes fizetendő összeget. Ha a szállítási módok közül a GLS CsomagPont átvételt választotta, itt kell kiválasztania az Önnek legalkalmasabb GLS CsomagPont átvevőhelyet: először válasszon megyét, majd válasszon várost, majd ezek után jelölje ki az átvevőhelyet is. Mielőtt feladná a megrendelését a Megjegyzés ablakba írhat információt ami a megrendelés átvétele szempontjából fontos lehet a webshop kezelőjének. Pl. csak 1 hét múlva tudja átvenni a csomagot, vagy más címre kéri a kiszállítást, stb.
    Ha minden adatot rendben talált, akkor a "Rendben" gombra klikkelve tudja feladni a megrendelést. Ha bármit módosítani szeretne, akkor a "Mégsem" gombra klikkelve visszajuthat a "Kosár" oldalba, ahol bármilyen adatot módosíthat.
  6. Amint a rendelést feladta, néhány percen belül, a regisztrációkor megadott e-mail címre rendszerünk automatikus üzenetet küld, amely tartalmazza a rendelés minden adatát és az Ön adatait is. Ezt az e-mailt a saját érdekében őrizze meg vagy nyomtassa ki. Ez az automatikus üzenet tartalmazni fog egy Rendelés nyilvántartási számot, amely ezt a rendelést egyértelműen azonosítani fogja. Erre a számra fog a webshop kezelője a rendelés visszaigazolásakor vagy esetleges elutasításakor hivatkozni.

Rendelés visszaigazolása vagy elutasítása

A feladott megrendelést a webshop kezelője a megrendeléstől számított 1 munkanapon belül elbírálja. Amennyiben hibátlan és teljesíthető a rendelés, akkor Ön a Rendelés nyilvántartási számra hivatkozva "Megrendelés elfogadása" tárgyú e-mailt fog kapni a webshop kezelőjétől. Ha valamilyen okból a megrendelés hibás vagy nem teljesíthető, akkor Ön "Megrendelés elutasítása" tárgyú levelet fog kapni. Ezeket a leveleket a webshop kezelője küldi, igy, ha bármilyen okból szeretne kapcsolatba lépni a kezelővel, a küldő e-mail címén elérheti őt.

A szállítás határideje

A termékek szállítási határideje a rendelés visszaigazolásától számítva legfeljebb 2 munkanap.

 

Felelősségvállalás

A szerződés a rendelés érvényesítésével, megerősítésével léphet hatályba, ha hibamentesen regisztrált a vásárló és az kiszállítással zárul le. A szerződéskötés nyelve: Magyar. A szerződés semmisnek tekinthető akkor, ha a regisztráció hiányos adatokat tartalmaz. A visszaélések elkerülése érdekében fenntartjuk magunknak a jogot, hogy csak feltételekhez kötve (pl. előzetes fizetés), vagy ne szolgáljuk ki azon vásárlókat, akik nem tartják be a vásárlási szerződésben foglaltakat.A hibás teljesítésért teljes felelősséget vállalunk! A csomagoláskor kétszeresen ellenőrizzük a számlán szereplő és a csomagba kerülő termékeket. Az áru ellenértékét a termék postai úton történő visszaküldése esetén legkésőbb a megérkezést követő 15 munkanapon belül visszautaljuk a vevő által megadott bankszámlaszámra, vagy postai úton adjuk fel. Az Eladó kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék (eredeti számlával és/vagy okmányokkal) visszaszolgáltatása esetén köteles a termékek ellenértékét a Vásárló részére megtéríteni. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A termékek visszajuttatásának költsége a vevőt terheli.

Adatainak védelme

Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek és Adatkezelési Tájékoztatónknak megfelelően járunk el.

Kiszállítás 6000Ft fölött
/* */